Am ȋmpodobit bradul!

Pe 16 decembrie 2013, Primӑria municipiului Ploieṣti a ȋntregit programul organizat cu prilejul Sӑrbӑtorilor de iarnӑ prin punerea la dispoziṭia ṣcolilor ploieṣtene a unui numӑr de 50 de brӑduṭi, naturali, ȋn ghivece, aṣezaṭi ȋn zona pasajului pietonal din faṭa teatrului „Toma Caragiu”.

Am impodobit bradul (2)Am impodobit bradul (1)

Astfel, un grup de 23 de elevi ai ṣcolii noastre, din clasa a V-a A, veseli ṣi plini de voie bunӑ au participat la ȋmpodobirea unui brad cu ornamente aduse de ei. Totodatӑ elevii au intrepretat ṣi cȃteva colinde pentru a adӑuga un plus de magie evenimentului.

Am impodobit bradul (4)Am impodobit bradul (3)

Bradul ȋmpodobit ṣi marcat cu numele ṣcolii va rӑmȃne ȋn zona pasajului pietonal pe toatӑ perioada Sӑrbӑtorilor de iarnӑ, urmȃnd ca apoi sӑ fie depozitat la Serviciul de Gospodӑrire Urbanӑ pȃnӑ ȋn primӑvarӑ, cȃnd va fi plantaṭ ȋn curtea ṣcolii.

Am impodobit bradul (5)

Abia aṣteptӑm ca brӑduṭul nostru argintiu sӑ-ṣi ȋnceapӑ ascensiunea pe verticalӑ sub privirile copiilor din ṣcoala noastrӑ!

A consemnat pentru blogul ṣcolii,

Prof. Andreea Matei

