De sărbători dăruim şi primim

Elevi ai claselor a VI – a și  a VIII – a A, B şi C din Şcoala “I.A.Bassarabescu” au dorit să transmită tuturor un mesaj de sărbători:

Sa nu uităm că toţi suntem copii şi că putem dărui pentru a primi (1)“Să nu uităm că toţi suntem copii şi că putem dărui pentru a primi.”

Așa se face că elevii școlii noastre au  mers în vizită  la Şcoala Specială Nr.2, Ploieşti, de Moș Nicolae. Acolo s-au întâlnit cu alți copii cărora  le – au dăruit cadouri, le-au transmis gândurile lor bune  și  au vestit prin colinde  “Naşterea Domnului”. Copiii Şcolii Speciale Nr.2 au arătat că şi ei pot mulţumi dăruind mult.

Sa nu uităm că toţi suntem copii şi că putem dărui pentru a primi (2)

Sa nu uităm că toţi suntem copii şi că putem dărui pentru a primi (3)

Iată câteva gânduri ale elevilor în urma acestei acţiuni:

„Mergând la Şcoala Specială am observat că aceşti copii, cu dizabilități,  duc lipsa unor părinţi care să le ofere căldura sufletească. Sentimentele pe care le-am simţit în acele clipe sunt de nedescris deoarece s-au aşezat acolo în sufletul meu. Aflându-mă printre ei  mi-am dat seama că trebuie să-i mulţumesc, înaintea tuturor, lui Dumnezeu pentru că mi-a dat viaţă şi cel mai de preţ dar: SĂNĂTATEA. După această experienţă mă consider în măsură de a da un sfat : “Dăruind, sigur nu vei regreta”.

Petre Denisa

Sa nu uităm că toţi suntem copii şi că putem dărui pentru a primi (4)

„Sentimentul dăruirii pentru aproapele tău este unic. Eu am simţit cât de frumos este sentimentul ajutării copiilor care nu au la fel de multe ca ceilalţi. Văzând bucuria de pe chipurile lor am trăit un moment unic, și mi-am dat seama  că nu este nevoie de mult pentru a aduce bucurie în sufletul cuiva. Prin felul în care ne-au mulţumit s-a observat cu uşurinţă că şi ei au trăit momente foarte frumoase. Această experienţă este de nedescris.”

Zahanagiu Adina

„Din punctul meu de vedere astăzi a fost una dintre cele mai frumoase zile din viaţa mea. Nimic de pe lumea aceasta nu se poate compara cu sentimentul pe care îl trăieşti atunci când în ajunul Sfintelor Sărbători poţi aduce pe chipul unor mici suflete lacrimi de bucurie. Tot ce trebuie să Inţelegem este faptul că putem face cu puţin, lucruri foarte mari. Cel mai mult m-a impresionat căldura şi dragostea cu care am fost primiţi de către copii, chiar dacă unii dintre ei nu înţelegeau ce se întâmplă de fapt. Nu cred că există cuvinte îndeajuns de frumoase ce pot explica sentimentul pe care l-am simţit.

Nicolae Ioana

